onsdag 1 juni 2011

Välkommen låååånghelg!

Hej hopp!

Denna korta arbetsvecka är redan tillända, wunderbar! Klaras magsjuka är över och ingen annan blev smittad, så denna vecka har det varit dagis i 3 hela dagar :-)

Förra helgen tog vi ett rejält tag i vår renovering och lyckades få färdigt nya kontoret. Vi har målat väggarna vita och så var vi upp till IKEA och köpte bokhyllor, en hurts, skrivbordslampor och lite annat smått o gott. Bänkskiva och ben hade vi sen innan, de behövdes bara fräschas till med lite rengöringsmedel Det enda återstående är stolarna som jag skall måla om och klä sitsen i nytt tyg, men tyvärr körde jag slut på färgen sent på lördagen, så jag får väl försöka fixa fram mer nu när jag är ledig i 5 HEEELA LÅÅÅNGA dagar :-)

I går var det högsommar värme, runt 30 grader!!! Vi passade på att ta en tur till Tydinge efter jobbet för att beundra alla fina bilar, där var nog runt 200 bilar från när och fjärran, och massor med folk som åker dit för att titta, träffa folk och äta de enormt goda hamburgarna. Där var till och med några som badade i sjön!!! BRRRR





I helgen blir det väl lite renovering en del trädgårdsarbete och några mysiga utflykter, så jag håller tummarna för att väderleksrapporterna om vackert väder håller.

Hej då!
Therése

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar