fredag 12 februari 2010

Imorgon blir det fint väder!!!

För idag har de stora barnen varit i farten och lekt :-) Vi har lekt sportlov! Och sport är det!! Att klä på sig alla kläder man behöver ha när det är -5 grader. Det var jag, Zack, faster Ingela, Zack's gudmor Sofia och Klara's blivande gudmor Maria, hundarna Rut och Sally, som har åkt pulka, stjärtlapp och snowracer. Som sig bör på en sportlovsdag drack vi varm O'boy och gjorde en lägereld där vi grillade korv :-) Klara var oxå med, men hon låg och sov så gott i sin vagn mest hela tiden.








Maria passade på att öva lite inför dopet (när nu det blir?!?!) Klara väger ju 6,6 kg redan och hon blir ju inte lättare, så Maria får nog köpa sig lite vikter och träna lite när hon är i Norge och jobbar ;-)

Imorgon bitti skall det tas ett hål i vårt hus, det lär nog låta en hel del gissar jag, så jag och barnen får väl passa på att vara ute i det fina vädret under tiden. Eller kanske lite mer shopping ;-)

Det är dax för fredagsmys!
Therése

4 kommentarer:

  1. Jag vill också leka Sportlov! Åtminstone dricka varm choklad och grilla korv.

    SvaraRadera
  2. Du är välkommen när som helst Gunilla!!!

    SvaraRadera
  3. Jag vill oxå gärna åka pulka i backen och dricka O`boy!!!!!

    SvaraRadera
  4. Otroligt vackra bilder på vackra människor!
    Lite öm i häcken o alla kläder luktar rök. Men det var väldans roligt! Gör vi om!!!

    SvaraRadera