söndag 7 februari 2010

Magsjuka....

Jaha, så var det då min tur att bli sjuk... Magsjuka,ÖÖÖRK!! säger jag bara. Den har legat och lurat i magen en hel vecka nu, så när lördagen kom och Johan är ledig och jag kan släppa allt ansvar, DÅ bryter helvetet lös... Så är det alltid för mig, jag blir alltid sjuk på en helg, ledig dag eller semester... TYPISKT!!

Kände redan i början på veckan att något var fel, kunde inte äta ordentligt, var inte hungrig alls. I onsdags trodde jag det var kört när vi skulle på kalas, men det blev inget, bara lite kramper i magen. Sen har jag känt mig trött o sliten i slutet på veckan. Så igår då så slog det till och bröt ut...

Idag har magen stabiliserat sig, men jag har fortfarande feber, 38,5 ungefär... Måtte jag bli frisk till imorgon!! Då skall jag och Klara köra till Lund för hjärtkoll, EKG och ultraljud.

Övriga familjen har traskat hem till farmor och farfar, Zack skall få presenter av farbröderna som inte kunde komma på kalaset förra helgen, och eftersom jag nu är sjuk idag, kunde dom ju inte komma hit.

Nu får jag ta och krypa ner i sängen och kurera mig igen. Hoppas på snabbt tillfrisknande, så jag kan uppdatera bloggen lite oftare :-)

Ha en skön söndag!
Therése

2 kommentarer:

  1. Fabians vad trist vännen!!! Krya på dig!!!!
    Kramizar

    SvaraRadera
  2. Usch Therese!
    Hoppas du får bli frisk snart!!!

    Kram Malin

    SvaraRadera